NexR - Bedoeling

Bedoeling

De bedoeling van de organisaties geeft identiteit en imago. De bedoeling (ook wel, de ‘why’) is leidend voor de keuzes die jouw klant en medewerker maken. Vinden ze de bedoeling aantrekkelijk en zijn ze gecommitteerd aan hetgeen de organisatie wil bereiken in de samenleving? De bedoeling geeft fundament aan collectief gedrag of, zoals antropologen zeggen, aan cultuur. Als de bedoeling moreel van aard is en collectief wordt ervaren als een “goede” standaard, lijdt het tot grote aantrekkingskracht voor klant en medewerker en daarmee is het voorwaardelijk aan duurzaam succes van jouw organisatie. De opbrengst is soms minder tastbaar, maar daarmee niet minder belangrijk:

Wat en hoe wij dat doen?

Wij onderzoeken en expliciteren samen met jou de bedoeling van je organisatie en vertalen deze naar een begrijpelijke boodschap voor iedereen in en buiten jouw organisatie. Niet alleen mooie teksten, we zorgen voor inbedding van de bedoeling in de primaire en secundaire processen zoals in je marketing en HRM. Door de dialoog (o.b.v. waarderende psychologie) in jouw team / organisatie te begeleiden (proces en procedure) komen we in een inspirerend proces terecht met een inspirerende uitkomst.

Benieuwd naar de exacte inhoud & prijsstelling van ons programma?

Let's enhance society with optimal connections.

Impactvolle bedoeling

We creëren positieve impact door het (her)formuleren van de dieperliggende betekenis van de organisatie.

Waarom:
Wat:
Hoe:
Prijs

v.a. €1.750,- excl BTW

Wil je de mogelijkheden met ons bespreken?