Generatie Z

In 2030 bestaat 30% van de wereldwijde beroepsbevolking uit generatie Z (geboren tussen 1995 en 2010). 

Ze zijn van groot belang voor de toekomst van organisaties en daarmee voor onze samenleving. Huidige denkpatronen, overtuigingen, waarden en normen van andere generaties sluiten niet naadloos aan. Gen Z staat bekend om haar hoge eisen, bindingsangst, jobhoppen en gebrek aan weerbaarheid. Maar… er is ook een andere kant: ze inspireren, zien kansen, experimenteren en gebruiken technologie waar mogelijk.

Hoe kan je als organisatie samenwerken met deze generatie? Wat hebben ze jouw te bieden en waarom doen ze zoals ze doen?

We kijken samen naar deze vragen. Hoe?

Gen Z Proof Check

Hoe toekomstbestendig is jouw organisatie? Ontdek het met de ‘Gen Z proof’ check. Je weet binnen een paar minuten hoe jullie ervoor staan als organisatie. Nieuwsgierig geworden? Klik op de button!




Samen aan de slag

Doordachte en  energieke programma’s staan klaar voor jou als leidinggevende of werkgever. Laat je verassen en inspireren door de creativiteit en energie van NexR’s GenZies en Optimum Consultants.  Voor je het weet ben je  die ideale werkgever voor alle medewerkers die nu de arbeidsmarkt opstromen. 

Whitepaper Gen Z

Generatie Z, de “digital natives,” stapt nu vol energie de arbeidsmarkt op. In deze whitepaper delen we niet alleen de positieve aspecten en uitdagingen waarmee deze generatie te maken heeft, maar richten we ons ook op het belang van sterke connecties tussen generaties binnen organisaties. We verkennen hoe deze verbindingen kunnen bijdragen aan effectieve samenwerkingen en een positieve werkomgeving voor alle generaties.

 

Infotopics
‘De workshop, met én over Generatie-Z, zet aan tot reflectie en brengt het gesprek op gang tussen diverse generaties, leerzaam & van betekenis!’

Ontdekken waar kansen liggen voor jouw organisatie?